Verzenden en retourneren

Heeft u vragen over onze wijze van verzenden en retourneren? Stel gemakkelijk uw vragen aan onze klantenservice. U kunt ons bereiken per e-mail, telefonisch of door middel van de contactformulieren.

Verzenden werkt veilig en eenvoudig. Tijdens het betalen van uw bestelling wordt er gevraagd om uw adres in te vullen. Zodra de bestelling betaald is, ontvangen wij de bestelling en gaan we deze zo snel mogelijk netjes inpakken. Om 19:00 uur komen de aangesloten partijen van MyParcel alle pakketten ophalen, en worden deze direct naar het sorteercentrum gebracht. In de meeste gevallen wordt uw pakket de volgende werkdag bij u aangeboden.

De verzending geschiedt in de meeste gevallen via PostNL. Alleen in bepaalde gebieden wordt er gebruik gemaakt van een lokale dienstverlener omdat dit goedkoper of sneller is. Boven de €100,- zijn de verzendkosten gratis. Verzending binnen Nederland bij een bestelling onder de 100 euro betaald u 8,95 aan verzendkosten. Binnen Europa zijn onze verzendkosten 12,95. Afhankelijk van het aantal en soort product(en) kunnen onze pakketten (binnen Nederland) door de brievenbus, u hoeft dus mogelijk geen rekening te houden met thuis blijven. Mocht dit van toepassing zijn is dit terug te vinden in in de Track & Trace informatie.

Wat is de retourmogelijkheid?

Wij hanteren een termijn van 14 dagen om het product zelf retour te sturen. Als u niet tevreden bent over het product, dan kunt u het product gratis retourneren en uw geld terug laten storten. Belangrijk is wel om voorafgaand het retourneren contact op te nemen met de klantenservice. Na retourontvangst storten we binnen 5 dagen uw aankoopbedrag terug. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om het product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen.

Hoe werkt het retourproces?

Meld uw retournering aan binnen 14 dagen na besteldatum. U kunt uw retournering aanmelden via de onderstaande knop of stuur een e-mail naar onze klantenservice info@perfectautodoeken.nl voor een retourlabel. Vermeld hierbij uw ordernummer. Het is niet verplicht om een reden van retour/herroeping te vermelden, maar wij vinden het wel fijn om dit te weten om er zo van te kunnen leren. Wij sturen vervolgens een link voor het printen van een retourlabel. Met deze retourlabel kunt u het pakketje bij een PostNL-punt afgeven. Het is belangrijk dat de retourlabel bij onze klantenservice wordt aangevraagd. De kosten van het retourneren ligt doorgaans bij de consument. In sommige gevallen worden er speciale regelingen getroffen met de consument als er bijvoorbeeld aantoonbare gebreken aanwezig zijn bij aflevering.

Na melding bij de klantenservice heeft u 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Bij afgifte van het pakketje ontvangt u een bewijs met daarop de track & trace code van PostNL. Zorg ervoor dat u dit bewijs goed bewaart. In het geval van vragen over uw retourzending kunnen wij om dit bewijs vragen om te bekijken wat de status van de retourzending is.

Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen, brengen we u op de hoogte via een e-mail. We storten het aankoopbedrag binnen 5 dagen nadat we de retourontvangst bevestigd hebben terug op hetzelfde rekeningnummer als waarmee u heeft afgerekend. Mocht het rekeningnummer bij ons onbekend zijn, dan nemen we contact met u op.

 

FAQ - HOWAT - De meest gestelde vragen op een rij

Myparcel partner

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn werken wij samen met Myparcel. Dit is een online verzendservice voor bedrijven die staan voor kwaliteit en service op distributie en aflevergebied. Myparcel is een officiële partner van PostNL waardoor u ook alle PostNL services kan gebruiken!

Benieuwd wat de status van uw pakket is?
Gebruik ook ons eigen portaal om te kijken wat de status is!

0
    0
    Winkelwagen
    Je winkelwagen is leegGa terug naar de winkel