Klachten en suggesties
Wilt u een snelle afhandeling van de klachten en/of suggesties? Volg de onderstaande stappen en wij staan u zo snel mogelijk te woord.
Algemeen
Als u klachten of suggesties hebt vernemen wij dat graag. Het team van Perfect Autodoeken staat elke dag van de week voor u klaar omtrent u te woord te staan. U kunt door middel van telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. Wij zijn daarnaast constant bezig om onze service te verbeteren!
Ons motto is, wij willen tevreden klanten. Mocht u desondanks toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan vernemen wij dit graag. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@perfectautodoeken.nl en te richten aan de afdeling klantenservice. Om de lijn zo kort mogelijk te houden streven wij erna klachten binnen 2 dagen in behandeling te nemen en houden u hiervan op de hoogte.
ODR platform van de Europese Commissie
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op Website ODR Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Perfectautodoeken.nl
Get started with your dirty car
info@perfectautodoeken.nl
t.a.v. klantenservice
Heeft u suggesties of tips hoe wij onze organisatie en/of werkwijze kunnen verbeteren zodat wij u nog beter van dienst kunnen zijn? Wij stellen het zeer op prijs als u dit aan ons laat weten, wij prefereren per e-mail, een belletje mag natuurlijk ook naar onze klantenservice. Wij trachten continu onze dienstverlening te verfijnen en daarom zijn alle reacties meer dan welkom.